Nytt liv, nytt prosjekt

Posted on Updated on

Får tiden til å gå mens vi venter (uke 39)
Får tiden til å gå mens vi venter (uke 39)

Ventetiden er snart over, og vi skal snart hilse på den lille i magen. I permisjonen tenkte jeg å prøve å holde vedlike fotograferingen. Og for å ha et mål tenkte jeg kanskje at det å lage en slags interaktiv fotodagbokbloggting kunne være tingen.

Intensjonen er å ta bilder (evnt også filme) stort og smått i hverdagen som førstegangsmamma. Og kanskje skrive noen ord til.

vil ikke bli noen «rosamammablogget», og siden jeg ikke er «bake» og «håndarbeid-mammaen», så vil jeg prøve å la denne bloggen bli mitt kreative prosjekt. Men hva resultatet blir vil tiden vise. Veien går til mens man går:)

Legg igjen en kommentar

