Innedag

Video Posted on Updated on

En grå og trist dag ute, med andre ord en ideel dag for å gå igjennom filer på maskina.

Alt som er tatt med fra jobbmaskinen er et stort rot, og det samme gjelder egentlig mange av filene og mappene som ble lagt over da jeg gikk fra pc til mac. Har prøvd å rydde litt i bilder også, men det går ikke så fort fremover, for jeg finner jo masse bilder som bare er morsomme å se igjennom for min egen del. Men fant denne filmen fra Töckfors. Hadde nettopp fått samboeren sin gamle iphone 4s og måtte teste ut filmfunksjonen.

Resultatet ble dette:

Nå skal jeg se igjennom bildene derfra, og se om noen av de kanskje skal legges ut på flickr siden min.

Legg igjen en kommentar

