Ikke en av de 7% (termin)

Posted on Updated on

Det er visst bare ca 5-7% som faktisk føder til termindatoen som blir satt ved ultralyd. Ingenting tyder på at jeg er en av dem. «Min» termin er uansett ikke før om noen dager, så vi venter fremdeles.
I dag kom forresten første «har det skjedd noe» melding. Er jo veldig hyggelig, men folk får beskjed når baby er her. Om det tar veldig lang tid, og kommer mange av disse spørsmålene så forstår jeg om man kan bli litt irritert. Ingen er vel mer utålmodige en oss?
Eller, jeg syns forsåvidt ventetiden fremdeles går greit. Har masse energi til å pusle med småting. «Hjemmespa» i dag og tidligere i uka har jeg blant annet fått bakt litt:

20131122-121420.jpg

Legg igjen en kommentar

