Første dag «alene» hjemme

Posted on Updated on

Da var to uker gått og mannen er tilbake på jobb. Må si jeg var noe usikker på hvordan det kom til å gå, spesielt siden Trym var nokså kranglete i går kveld. Vi var nemlig på cafe først og så dro vi på familiebesøk. Besøkte oldemor, så familiemiddag etterpå. Har vel funnet ut at det å bli invitert bort på middag er ikke helt tingen. Jeg var iallefall ikke særlig sosial, men det var hyggelig å møte familie altså!
Så, dagen i dag; jeg har fått dusja, spist frokost og lunch, gått tur, pakket inn julegaver, rydda både stue og kjøkken. Med en snill sovebaby får man gjort en del:)
Eneste perioden han har vært lys våken i dag var mens vi gikk tur. En tur i solskinn, men sola er så lav at det blir mye gåing i skygge.
Bra det ikke er lenge til sola snur!

20131217-172604.jpg

2 thoughts on “Første dag «alene» hjemme

    Dag said:
    desember 17, 2013, kl. 4:48 pm

    Det første jeg gjør etter jobb og middag er å entre bloggen din: mon tro hva hun skriver og viser idag. Det er litt av en opplevelse. Jeg føler jeg følger med deg hele tiden. – hvor tar du det fra? Og bildene, motiv og presentasjon, og ikke nødvendigvis det tekniske, er så givende. Tusen takk for at du blogger og lar meg lese. Keep up..

      Samavo responded:
      desember 18, 2013, kl. 7:11 am

      Så utrolig hyggelig å høre. Så lenge mini-sjefen bestemmer, så blir det mye enhåndsarbeid, så derfor mobilbilder. Og redigering på mobilen, for den er jo med uansett hvor vi er. Jeg vil prøve å få til noe hver dag, men vi får se 🙂

Legg igjen en kommentar

