Årets julefilmbidrag

Posted on

I dag hadde vi en veldig rolig start. Sov til 10 (selvfølgelig med amming flere ganger i løpet av natta). Vi klarte å komme oss opp og ut døra til å møte ei venninne kl 13, og da sov junior godt igjen. Så det ble kaffe, vaffler og skravling 🙂

Siden dagen har gått til besøk har jeg ikke tatt mange bilder. Men i går fikk jeg laget en filmsnutt: Hvert år lager vi lærerne en julefilm til elevene våre. Mitt bidrag er et svar på en oppgave elevene fikk av meg før jeg gikk ut i permisjon – nemelig å lage en remake av en filmplakat. Så her er mitt forsøk på å lage en remake av Dinosaur-filmplakat.

Legg igjen en kommentar

