Tidlig julegave!!

Posted on Updated on

Egentlig et tullete bilde i dag, burde vært mye bedre. For kameraet jeg tar bilde med nå er mye bedre enn de tidligere bildene. Jeg fikk nemlig en tidlig julegave i går! En ny telefon!!! Er skikkelig bortskjemt-nei! Privilegert heter det:)
I natt lærte jeg at å skifte bleie etter nattamming ikke helt er tingen. Det resulterte i en våken baby og en sliten mamma. Heldigvis så er det juleferie for mannen, så han brukte også en god del tid til byssing i natt. Og han hadde sovet litt bedre enn meg, så i dagtidlig fikk jeg noen timer ekstra på øyet mens «guttene» koste seg.
Det førte til at dagen plutselig ble ganske kort og nå ventet vi på kveldsbesøk fra onkel og tante som skal hilse på Trym for første gang:)
(Beklager bildet, blir nok mer julestemningsbilde i morgen da vi drar til foreldrene mine for å feire jul)

20131222-183007.jpg

Legg igjen en kommentar

