Noen ting kan man aldri få nok av

Posted on Updated on

Og en av disse tingene er kosedyr.
Trym har allerede fått en del kosedyr, og jeg har funnet et par jeg hadde da jeg var yngre. Har ikke funnet frem alle delfinkosedyrene mine enda. Jeg hadde en grei samling av dem stående fremme i leiligheten min mange år, men var enig med mannen om at de vel ikke passet seg i en «voksenleilighet». Men nå har jeg en god grunn til å ta de frem igjen, så Trym skal få de etterhvert også. Foreløpig er ikke kosedyr så stor underholdning, han er mer interessert i lys og ansikt, men de står klare til ham:)

20131227-165819.jpg

Ble forresten ikke mye av den stormen som var meldt foreløpig, kommer kanskje etterhvert. Vi er iallefall hjemme igjen etter en veldig fin jul og håper Trym vil sove om natten her (og ikke bare på dagen som har vært tilfelle de siste dagene). Så blir kanskje flere smil fra ham. (Er trøtt, så vet ikke om jeg har skrivi det før, men: Ja, vi har sett de første smilene!)

Legg igjen en kommentar

