Gode naboer…

Posted on Updated on

Har sovet to timer samtidig som ungen fra 20 til 22 i kveld. Mannen er ute og jeg forbereder meg på nok en natt med våken baby. Gikk greit i dag faktisk, men var litt ekstra skjør i dag tidlig, eller labil som jeg liker å kalle det.
Dette innlegget er noe modifisert etter noe jeg skrev da jeg var veldig forbanna på naboen tidligere i dag.
Kl 09.30 i dag så gråt baby høylytt i ett minutt pga magevondt. Vi var selvfølgelig på soverommet da vi prøvde å få oss litt søvn etter nattevåkingen. Og så banker
naboen i veggen! Som om det er vår feil at ungen gråter og har det vondt. •piip•. Skal jeg begynne å banke i veggen når de pusser opp etter de har lov, når de har på høy listepop som jeg ikke har sansen for, når de har seg høylytt på natta, når de har bråkete/skravler jentekvelder, når de har fest (som på nyttårsaften til kl04)? Ble sint, og skikkelig lei meg. Er da ingenting jeg vil heller enn at ungen skal ha det bra og ikke gråte. Det hjelper da f• meg ikke å banke i veggen!!! Lurte på om jeg skulle ha tatt turen til neste oppgang og sagt ifra, men av samme grunn som at jeg aldri banker i veggen til dem, så gjorde jeg ikke det, men fikk utløp for sinne ved å skrive dette i en tråd på underskog, og nå her.
Lurer på hvordan de ville reagert dersom vi hadde en unge som gråt mye. Oh well, sånn er det å bo i blokk.

Legg igjen en kommentar

