Hva!?! Stengt?

Posted on Updated on

Ut på tur, litt trøtt eller bare fysen på noe. Da har turen ofte blitt lagt forbi senteret og innom bakerns kone. «En dobbelt mocca, på lett, til å ta med, takk». Det har blitt så ofte i perioder at noen av dem bak disken vet hva jeg skal ha.
I går la vi søndagsturen innom igjen, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sånn «keep warm cup» for å kutte ned på forbruket av engangskopper. Jeg så at de kun hadde to små kopper igjen og jeg spurte om de kom til å få inn fler. Damen bak disken svarte at det gjorde de ikke siden dette var siste dagen de var åpne. Jeg oppfattet ikke helt hva hun sa, så jeg bestilte og gikk ut. Der sto dette skiltet: «Vi har åpent for siste gang! Takk for alt!»
Hva!?! Hvor skal jeg få moccaen min da? En av de andre stedene inne på senteret? Lage selv? :p
Vel, dagens løsning er grei; har cafe-avtale i sentrum:)

20140106-045321.jpg

Legg igjen en kommentar

