Så mye man lurer på

Posted on Updated on

I går var en veldig god dag! Trym sov masse og smilte og var fornøyd når han var våken:) Dagen i dag har vært litt vanskeligere igjen, men ikke veldig ille. Det tyngste er kanskje natta. Vi la Trym etter bading i går ca kl 20/21 (tok litt tid før han sovna. Og han sov i nesten fem timer! Men kl 2 hadde han fått nok og var klar for å starte dagen…
Det går greit med meg, siden jeg kan ta ting litt piano, tror det er vanskeligere for mannen, som tross alt er på jobb.
Jeg er på vei på cafe, og timing er vanskelig. Men fikk mata og tatt en dusj før vi kom oss avgårde. Bare 30 min bak skjema, det er vel ikke så ille?
Men, ja, tilbake til overskriften. Lurer på så mye, en av tingene jeg funderte på her forrige dagen var øyenfarge. Har lest at alle er født med blå øyne og at det kan forandre seg i løpet av første året. Blir spennende å se.

20140109-130609.jpg

Legg igjen en kommentar

