Rart jeg er glad i jobben min?

Posted on

Blir et nytt kort innlegg i dag; med et bilde som ikke ble så veldig fotografisk bra, men innholdet betyr masse. Denne gaven hadde ligget på kontoret i noen uker. Fra en elev som skriver «til min yndlingslærer» øverst på kortet. (!) Gjett om jeg ble rørt. Eleven var ikke på skolen i dag, men jeg sendte melding med en gang og takket. Svaret var «bare hyggelig! Måtte jo kjøpe med noe fra Australia». Så utrolig hyggelig! Blir nok fint å komme tilbake til jobb og til elevene etter hvert, men mer om jobbbesøket i morgen

20140122-180431.jpg

Legg igjen en kommentar

