Besøk hos mormor og morfar

Posted on

Jeg er sykt trøtt i dag,(lengste soveøkten for min del var 2,5 timer i natt også) så det her blir nok et litt sånn halvveis innlegg, men skal prøve å skjerpe meg og gjøre det beste ut av det.

Som jeg nevnte tidligere så syns jeg mannen skulle dra ut på ski, så går var vi (som overskriften sier) på besøk hos mormor og morfar. Mannen og faren min dro ut på en skitur, mens mamma og jeg gikk på en trilletur. Ungen brukte mye av dagen på å sove, og var ike helt sitt smilende jeg. Jeg tror det kan ha med å gjøre at vi varma opp melka for fort forrige dagen, men det er ikke lett å vite. Var litt synd at det ikke ble noe særlig leking og smil da vi var på besøk, men de bor jo såpass nærme at det helt klart kommer flere muligheter 🙂

Ungen var veldig trøtt, og det er han vist i dag også. Skal prøve å benytte meg av sjangsen til å sove litt, for hodet mitt fungerer overhode ikke. Har forresten bestillt en hengekøye for babyer for å se om vi får til dagsoving på en annen måte enn at han er i bæresele absolutt hele tiden. Håper den kommer kjapt. Bilder og forklaring på hvilken kommer.

Nå skal vi prøve å få sovet, ser ut som det blir innesoving og ikke soving ute på tur i dag, for det snør fra alle kanter. Det snødde i går også forresten, prøvde å få det med i bildene, men det går ikke med det kameraet. Heldigvis snør det kun sånne lette flak, men vil ikke at det skal virvle inn i vogna, så vi tar oss heller en kort tur til senteret i bæreselen etterpå kanskje. Nå- soving.

Besøk hos mormor og morfar
Besøk hos mormor og morfar
Legg igjen en kommentar

