Jentekveld

Posted on

I går var mannen utstyr med melk og angel pack hadde leggeansvaret mens jeg tok turen til ei venninne for jentevorsj.

Det var første kvelden uten baby! Må innrømme at det var veldig rart å dra fra leiligheten alene. Uten vogn og uten bæresele, bare meg. Jeg hadde full tillit til at mannen kom til å greie mating og legging helt fint, men hadde alikevel en uvant og merkelig uro i kroppen i det jeg dro.

Heldigvis gikk det fort over i det skravlingen begynte. Det var veldig fint å drikke rødvin igjen (det var vel den smaken jeg savna mest under graviditeten i tillegg til spekemat) og gøy å snakke «jentesnakk», med andre ord skravle om alt mulig rart som ikke hadde med baby å gjøre.

Alt i alt var det en utrolig fin kveld. Jeg dro hjem til rundt 11 og det var fint å gå inn på soverommet og se ungen sove søtt i senga si. Hjemme hadde det gått fint. Ungen hadde brukt litt tid på å forstå at flaske=mat, men da han «knakk den koden» gikk det bra.

Godt med litt «egentid». Men også gått å komme hjem til verdens fineste mann og barn:)

20140202-092846.jpg

Legg igjen en kommentar

