Kinodate

Posted on Updated on

 

Jeg har sovet i fire timer i strekk i natt! Hurra! Det er første gang på… ja, jeg husker ikke hvor lenge! Ungen sov i over fem timer før første nattmåltid, og siden vi la oss relativt tidlig så ble det mye søvn 🙂 Digg! 

Jeg tenker det kan være fordi det var så mye som skjedde i går, men forhåpentligvis så er det start på en ny trend.

I går skulle jeg egentlig møte barselgruppen min på cafe. Fikk en sms av hun ene, selv om hun ikke kunne dra selv. Men da jeg møtte opp på cafeen til det tidspunktet jeg hadde fått oppgitt, så var det ingen andre barnevogner der. Det er jo vanlig med små barn at man blir forsinket, men jeg ventet litt og ingen kom, så det var nok forandringer i planene. Må nok legge dem til på facebook, siden mesteparten av kommunikasjonen foregår der.(Litt rart siden jeg ikke har møtt flere av dem før, men pytt :)) 

Selv om det ikke ble noen cafe-besøk, så ble dagen full nok. For vi hadde allerede planlagt kinobesøk. Mannen, ungen og jeg. Vi så «The wolf of wall street» og det gikk nokså greit å ha med baby på denne gangen også. Det var litt færre unger der denen gangen, kun fem tror jeg. Var visst noe OL-greier samtidig, så det kan være noe av grunnen, ellers så var det ikke en veldig «damete» film.  Jeg hadde ikke sett at filmen varte i over tre timer før vi dro, og jeg syns egentlig det var litt i meste laget. Vi fikk tid til en mating, et bleieskift og to runder med litt høye skrikerunder før innsoving. Med andre ord gikk det alt i alt nokså greit. Filmen var bra, og DiCaprio er en veldig dyktig skuespiller. Var bare litt uvant hvor lang build-up filmen hadde. Jeg satt og venta på konflikten lenge før den kom. Syns det var en litt udramatisk build opp på en måte. Det var jo bra skildringer av en absurd livssituasjon. Lurer på hvor lenge filmen vil sitte, bra, men ikke en jeg vil anbefale til alle. Uansett. Veldig kos å dra på «date » igjen 🙂

Da vi kom hjem så tok det ikke lang tid før vi fikk besøk av en kompis av mannen. Som vanlig; hyggelig med besøk, og fint med besøk som ikke må dra så tidlig at de får med seg iallefall en periode med «baby-blid-fis». 

Vi ble sittende opp til ni og la ungen da, ca en time senere enn hva vi pleier. Men det fungerte supert. Null grining og null knirking etter han ble matet og lagt i senga si. Og, ja, som sagt; fire timer sammenhengende søvn på meg i natt!!!  

20140212-120229.jpg

Legg igjen en kommentar

