Endelig sol!!

Posted on Updated on

I går var jeg altså alene med ungen igjen, mannen er tilbake på jobb. Det ble en noget slitsom dag på grunn av veldig korte soveøkter. Jeg har lest altfor mye om dagsoving i det siste tror jeg. Får meg til å tenke altfor mye. Sover han for lite? Sover han for mye? Kjeder han seg? Har han vondt? Jeg tenkte i går at ungen kanskje ikke trengte så mye søvn, men jeg har en misstanke om at han heller er overtrøtt og frustrert fordi han ikke klarer å finne roen på egenhånd på dagen. Så i dag så skal jeg prøve bæreselen til flere av soveøktene og se om de blir lengre av den grunn, og da om ungen er i bedre humør eller ikke. Registrerer tidspunktene for soving i baby connect-appen, som jeg har nevnt tidligere. Kanskje jeg blir klokere av det.

Tja, ellers så er dagene uten mannen litt tomme. Man blir skrullete i hodet av å ikke snakke med noen en hel dag. Det var dog heldigvis fint vær – for første gang på en evighet. Jeg leste i aftenposten at 44 av 47 dager i år har vært overskya. Ikke rart jeg lengter etter våren, sol og varme. Men, kan ikke klage, det var sol i går! Og vi fikk gått på en lang trilletur og hørt på podcast i finværet.

Ellers var dagen nokså innholdsløs, fikk støvsugd og vasket gulv og loka på nett. Ikke særlig spennende nei, så da skal jeg ikke bable om det. Tror heller jeg skal prøve å begynt på en fotobok, så får vi se hvor lang tid det går før neste oppvåkning.

20140218-102854.jpg

Legg igjen en kommentar

