Skylde på amme-tåka?

Posted on Updated on

Man har jo hørt om den såkalte «amme-tåka», og personlig så tror jeg egentlig ikke så mye på det. Bli surrete av å amme? Nope. Trøtt? Ja, det blir man. Men ordet «amme-tåke» er jo vel etablert og det kan jo være en grei unnskyldning å bruke for noen av de dumme tingene man presterer å gjøre i permisjonstiden.

Jeg skrev tidligere om at vi har laget design på, og  bestilt bryllupsinvitasjoner. I går var de klare til å bli hentet. Og det første jeg ser er at de er printet på vanlig papir. Papiret er forsåvidt greit nok, men designet vi har passer bedre med en tekstur i papiret, og dessuten ser tekstur litt mer fancy ut. Jeg trodde egentlig ikke det skulle ha noe å si for min del, men når det gjelder en slik invitasjon så vil man jo at den skal være helt perfekt. Vent – hvor kom den setningen fra? Har jeg en bridezilla boende inni meg?!? Nei, jeg tror nok det heller er estetikeren i meg som skriker høyest. Når man lager noe som skal deles med andre, så må man lage det ordentlig.

Vel, når invitasjonene først var bestilt, og forsåvidt så ut slik som vi ville ha dem, så tenkte jeg  – greit nok, det får være en av de tingene jeg kan lære av. Neste gang så sjekker jeg papiret, eller så bestiller jeg kun opp en pakke og ser hvordan resultatet blir før jeg bestiller 50kort. Men, i det jeg tok en ny kikk på invitasjonene så så jeg…. Datoen var feil!! Er det mulig? Jeg hadde klart å bytte måned og dag i datoen – på forsiden! Det er da man har lyst til å skylde på amme-tåka. Selv om jeg vet at det er en vanlig photoshop-feil, man ser seg blind på det man jobber med. Men – er det mulig?

Nå har vi iallefall fått bestilt opp nye kort med riktig tekstur, og riktig dato 🙂

20140219-101318.jpg

Legg igjen en kommentar

