Opp, opp, opp

Posted on Updated on

Da har vi vært på underskogsmammatreff igjen. Denne gangen på Galgeberg. Det har blitt sånn at vi rullerer med å ha det hjemme hos oss. Syns det er veldig hyggelig. Mindre stress enn på cafe, avslappet og god stemning og morsomt å se hvordan folk har det.

Planen min var å gå ned for å se om ungen fikk litt lengre soveøkt i vogna, men det ble surr i forhold til timingen for han sov en times tid i bæreselen før jeg fikk somla meg til å komme meg avgårde. Men isteden så gikk vi tilbake. Jeg så for meg å trille opp bakken til Ryen fra Kværnerbyen. Husker ikke hva bakken heter, har sykla opp der og den er veldig bratt. Men, sånn som ofte skjer når jeg er ute på tur, så gikk jeg litt på måfå, så jeg havna på en annen vei, som ikke var fult så bratt. Så selv om det gikk litt opp i begynnelsen, så var det ikke så ille som jeg hadde frykta.

Det var innmari fin utsikt over byen, men få steder jeg kunne ta bilder som gjenspeilte det. Det var trær og hus i veien. Dessuten var det grått og trist vær, og det tar seg sjeldent godt ut på utsiktsbilder. Vel, turen var iallefall veldig fin, så siden ungen ikke sover på t-banen (med mindre han sover tungt i vogna før vi går på banen) så tenker jeg at når det er treff på den siden av byen, så er det å gå dit er en god ting.

Ble et kort innlegg i dag, for jeg har ikke så mye å komme med, dagen i går gikk veldig fort. Det er fint å ha en plan for dagen og å møte bra folk å skravle med.

Jo! Apropo plan for dagene: Nå har det blitt avtalt at på onsdager så er det lokalt barseltreff her oppe, og i mars så begynner vi på babysvømming på torsdagene. Hurra! Gleder meg masse 🙂

Edit: I dag var forresten ungen våken i to timer, før det nærmet seg sovetid lå vi på sofaen og jeg leste fra Bone til han. Virket som han roet seg ned, for det var betraktelig mindre grining før han sovnet. Og nå har han sovet i bæreselen i over en time, mens jeg har redigert «samlesider for collager» og satt på dato på alle bildene 🙂

20140221-113607.jpg

Legg igjen en kommentar

