Bryllupsinvitasjoner

Posted on Updated on

Etter jeg hadde tabba meg ut og bestilt bryllupsinvitasjoner med feil dato og feil tekstur, så bestilte vi opp nye for et par dager siden. Vi har bestilt fra Japan foto, og jeg er mektig imponert over hurtigheten for trykken. Det sto på nettsiden deres at det ville ta 6-10 virkedager, men det tok bare to dager fra vi bestilte til vi kunne hente invitasjonene i butikken.

Jeg hadde selvfølgelig klart å gjøre en feil denne gangen også, jeg bestilte en pakke for mye. Skal visst ikke være lett… Men uansett, forrige kvelden satt vi og skrev adresser og i går sendte jeg dem avgårde. Plutselig er det helt reelt, vi skal gifte oss!

Litt rart at samme dag invitasjonene ble sendt, så ringte de fra Human-etiske forbund og hadde noe spørsmål angående stedet vi skal ha bryllupet. Det er ikke lov å kjøre bil inne i marka, og det i overkant av 5km å gå, noe som jo er litt dumt for en som kun skal inn for vielsen og ut igjen. Mannen tok kontakt med Løvenskiold, og de er visst veldig strenge på det med bilkjøring. Vi måtte sende en søknad, og det er ikke sikkert at den blir godtatt. Vi har også sendt en mail til de som driver stedet og hørt med dem hvordan vi skal løse det. De har hatt bryllup der to ganger før, så det har jo løst seg på et vis tidligere.

Når snøen har gått og det blir litt varmere i været skal vi ta en tur inn til hytta og snakke med de som driver stedet for å planlegge litt mer. Jeg vet ikke helt hva som skal til av planlegging egentlig. Vi har funnet sted, sendt invitasjoner og lagd en hjemmeside med informasjon. Det jeg vet jeg skal gjøre er å lage bordkort. Noe jeg gleder meg til, da jeg har funnet ut hvordan jeg vil ha dem, selv om det jo forsåvidt er ikke noe poeng å lage dem ferdig før vi vet hvem som kommer. Men, greit å ha småprosjekter gående uansett, så til uka blir det tur til panduro for å kjøpe inn materiale 🙂

20140222-112119.jpg

One thought on “Bryllupsinvitasjoner

    Mamma said:
    februar 22, 2014, kl. 3:40 pm

    Gleder oss!!!

Legg igjen en kommentar

