Rolig søndag

Posted on Updated on

Dagen i går ble veldig lang. Kanskje ikke så rart når man er klar for trilletur klokka 10, og allerede da føler at man har vært våkne veldig lenge.

Det var stille og rolig i gatene, i motsetting til forrige helg hvor vi var ute og gikk i to tiden. Da var det masse flere folk ute og gikk. Flesteparten var småbarnsforeldre. Merkelig det der :p

Blir mye gåing og turer og jeg logger det fremdeles med runkeeper. Denne uken nådde jeg 58km, som er nokså greit, men jeg tror alikevel ikke jeg kommer til å klare det litt «hårete» målet mitt (heter det det?) å komme opp i 2000 km frem til mai. Prøver å finne ut hvor langt jeg har kommet nå, men runkeeper har oppdatert appen sin, og da står det ikke i den lengre. Og når jeg prøver å logge meg inn på web-siden, så får jeg bare feilmeldinger. Der! Kom inn. Jeg er nå på 1578 km, og har med andre ord en del igjen. Har logget både sykling og gå-turer, men fremover blir det jo bare gåturer så det tar jo litt tid. Men, når våren kommer, så kan vi gå lange turer i marka, og bare stoppe opp hvorsomhelst for mating av ungen. Ser frem til det 🙂

Resten av gårsdagen var rolig, med leking og tja, ingen store hendelser egentlig. Bare koselig familietid. (Selvfølgelig med de vante gråtetoktene før soving, det er jo ikke bare rosenrødt å ha en liten baby, men gud bedre hvor fort man glemmer det negative)

Nå driver mann og barn og lager middag på kjøkkenet, og ungen trenger litt hjelp til å sove en liten lur, så det blir en kort oppdatering i dag også.

20140224-163851.jpg

Legg igjen en kommentar

