Sagene-tur

Posted on Updated on

Nå hadde jeg skrevet et innlegg på telefonen, og skulle redigere det på maskina, men så var det visst borte. Er litt vanskelig å finne tid til å skrive på dagtid for tiden, for her har ungen visst funnet ut at 20 minutters lurer er nok. Og da prioriterer jeg tiden til å rydde litt i heimen.

Nå ligger han i stolen her på kontoret og «snakker» til meg, eller til taket, eller babygymmen kanskje.

Det jeg skrev om var gårsdagens mamma-treff. Vi tok turen til Sagene denne gangen. Og det var trivelig som alltid. Fint å ha blitt kjent med en sånn gjeng med allrighte mammaer. Jeg var egentlig for trøtt til å skulle orke å komme meg avgårde noe sted, men etter jeg hadde kommet meg frem, så angret jeg overhode ikke på at jeg dro.

Trym viste for første gang litt interesse for de andre barna som var der. Selv om det var mer spennende med mammaene og leker. Nei, nå vil han ha oppmerksomhet, og når sjefen sier ifra, så kan man ikke gjøre noe annet enn å høre etter 🙂

Oppdaterer kanskje mer senere når mannen kommer hjem fra jobb

20140228-115230.jpg

Legg igjen en kommentar

