GoPro!

Posted on Updated on

Sent innlegg i dag. Det er fordi vi har vært på farten i hele dag. Eller i nesten hele dag. Etter en natt hvor ungen har våkna hver halvannen time, eller ett par ganger med max to timers mellomrom, så var jeg helt gåen i dag tidlig. Det endte med meg gråtende på senga, og mannen klarte å overtale meg til at det var en god ide å la han ta med ungen på trilletur og heller dra senere på jobb, sånn at jeg kunne sove et par timer til. Det trengte jeg virkelig!

Så da de kom tilbake fikk vi ikke tid til så mye mer enn å komme oss avgårde til dagens avtale. Det var forøvrig utrolig hyggelig treff på Holmlia. De vi var hos hadde tidenes beste utsikt. Selv om det var grått og trist, så så vi over til Nesodden. Utrolig fint sted! Vi var ikke hjemme igjen før 17, og da er det ikke mye tid til annet enn å leke med baby frem til leggetid. Noe som er kjempekoselig, så da blir bloggen nedprioritert.

Den ble også nedprioritert av en annen grunn i dag. Nemlig at jeg har fått en (altfor) tidlig bursdagsgave av mannen. Jeg har fått en GoPro!! Og den må testes ut!! Kanskje det blir noen småtsnutter fra turer etterhvert:) Morsomt! Nå skal det lekes:)

20140307-201348.jpg

Legg igjen en kommentar

