Vårrengjøring

Posted on Updated on

Jeg tror jeg ble inspirert av været i går, så formiddagen i dag har vært brukt til vasking og rydding. Jeg fikk en kommentar i går om at jeg skriver veldig mye om søvn, så det skal jeg ikke gjøre i dag. Og det å vaske og rydde er heller ikke særlig spennende å lese om, eller å ta bilde av. Så jeg tror jeg bare holder det kort i dag. Og legger med et veldig lite relevant bilde. Tatt langs med Oslo S, syns de er utrolig kule, men det er ganske synd at andre har tagga over. Anywho – ha en god dag videre! 20140309-105159.jpg

Legg igjen en kommentar

