Nøkklevann rundt

Posted on Updated on

Så fantastisk vær! Så hærlig dag!

Jeg hadde fått nok av å gå rundt i halvsøvne med vondt i hodet på grunn av for lite søvn, så i går la jeg meg samtidig som ungen, klokka 20.00. Og i dag våkna jeg endelig uthvilt. Mannen sendte en melding om at han hadde «Happy» med Pharell Williams som dagens soundtrack, og det stemte nokså bra for min del også 🙂

Etter litt husarbeid og slikt så letta skylaget og det ble knall vær. Så, hva skal man gjøre på en dag med ordentlig fint vær? Jo, gå tur! Jeg gikk først bort til Skullerudstua, og tenkte kanskje å dra innom Rustasaga og hjem, men det var jo så bra vær, så hvorfor ikke gå hele Nøkklevann rundt?

Timingen passet ypperlig, for vi kom frem til Sarabråten ca tre timer etter forrige måltid, så det ble en matestopp for ungen der før vi gikk videre. Superfin utsikt og amming midt i sola. Nice! Jeg syns iallefall det, ungen syns ikke noe særlig om å få vind i ansiktet, for han var ikke så fornøyd, selv om han lå oppi voksiposen under hele stoppet. Men, i det vi gikk videre så sovna han igjen, så det var nok ikke altfor ille.

Det var fint føre, med noen få unntak hvor det fremdeles lå litt snø på veien. Jeg merket dog at det er litt mer slitsomt å gå den runden med vogn enn uten. Men alt i alt, en veldig fin tur!

20140310-164726.jpg

Legg igjen en kommentar

