Leker, leker, leker!!

Posted on Updated on

Masse leker! Har skrevet et innlegg tidligere om leker, her er ett nytt. For da vi fikk lekegrinda i hus, så rydda jeg litt på stua, og rydda vekk kosedyrene som er for litt større barn enn Trym. Jeg kom frem til at vi egentlig ikke har så mange babyleker. Så derfor leita jeg på finn for å se om det var noen i nærområdet som kanskje solgte noen babyleker. Og det var det.

Vi avtalte å møtes i dag, og jeg fikk kjøpt en pose med babyleker og en uro. Og wow! Masse leker! Jeg la de utover yoga-matta mi, og de dekte så og si hele! Det er flere leker enn ungen kommer til ha tid til å leke med tror jeg. Vi har finni ut at vi må legge bort en del og bytte litt på hvilke som er framme. Og vi kan jo alltids gi bort de som ungen ikke finner interessante.

En ting som definintivt falt i smak var uroen. Heldigvis lager den litt finere lyd enn den vi har fra før, den kan spille av Bach eller Mozart, har masse farger, og ungen syns den er kjempespennende. (selv om jeg ikke fikk det mest engasjerte utrykket på bildet) Dette er også en av de tingene som vi legger bort innimellom, sånn at han ikke skal gå lei.

Jeg vaska alle plastikklekene og de ligger på ett håndkle (stort badehåndkle – ja, det er som sagt _mange_ leker!) og tørker. Så i morgen skal vi se hvilke ungen liker best 🙂 Gøy!

20140312-180634.jpg

Legg igjen en kommentar

