Test av GoPro på trilletur

Posted on Updated on

Usikker på om jeg får tid til et innlegg fra i dag, så det blir et fra gårsdagen-uten bilde, men med film isteden.
Siden jeg fikk en GoPro i (altfor) tidlig bursdagsgave, så må jeg jo teste den 🙂 I går var jeg på trilletur med ei i barselgruppen, og festet GoProen på vogna. (Må jo holde meg oppdatert til jeg skal tilbake til jobb igjen)

Det er litt vanskelig å få tid til å redigere noe særlig, så det ble stortsett bare råopptaket lagt med lyd til. Blir nok mer spennende redigering etterhvert.

Her er iallefall resultatet.

PS: Kom gjerne med forslag til hva jeg kan bruke GoProen til senere 🙂

One thought on “Test av GoPro på trilletur

    Mamma said:
    mars 13, 2014, kl. 4:45 pm

    Her gikk det fort i svingene, ja. Film alt! Bleieskift og baby og latter og turer og grining, bare film, men kanskje litt roligere av og til 😉

Legg igjen en kommentar

