Målet nådd

Posted on Updated on

Da har jeg gått 1000km siden jeg begynte å tracke med runkeeper i mai ifjor.
Jeg hadde satt meg som mål å nå 2000km innen ett år, men da jeg så at man kunne velge mål på gåturer og sykling separat ble målet nedjustert. Har syklet 755km, så det er fristende å ta frem sykkelen igjen og nå 1000der også, men er litt mer komplisert med vogn:p

Spørsmålet nå er hvilket mål skal jeg sette meg fremover? Hvor mange km i uka? Turer blir det iallefall hver dag (siden det er eneste stedet unge sover mer enn 20 minutter for tiden – utenom på natta da).

Kan kanskje inkludere en liten oppdatering om hvordan det går med ungen. Han er blidbaby, som er veldig glad i oppmerksomhet, og er veldig nysgjerrig på alt rundt seg. Det virker som om han har begynt å skjønne dette med dagsoving, for det er veldig mye mindre grining, og han finner roen selv. Men, apropo dette med oppmerksomhet, ungen sitter på fanget mitt nå, og syns det å skrive på macen foreløbig er kjedelig, så da stikker vi heller til leketeppe og ser om det er noe gøy å leke med der 🙂

20140317-141035.jpg

Legg igjen en kommentar

