Playdate

Posted on Updated on

Nå sitter jeg med ungen sovende i bæreselen, han sovnet uten et knirk etter å ha vært våken i nesten 2 og en halv time- virker som om han er våken lengre og lengre etterhvert som han blir eldre. Så det gjenstår bare å se om han sover mer enn 20 minutter denne gangen.

Jeg sitter og lurer på om det kommer noe til treff her i dag. Det var avtalt treff med underskogsmammaene, men det er ganske mange som ikke kunne komme. Og nå var det noen som meldte avbud på grunn av sykt barn. Håper det kommer noen iallefall, for det pleier å være veldig hyggelig. (Yepp, ser ut til at det kommer tre mødre)

Jeg har fått ryddet det meste bortsett fra kontoret, som for tiden er et virkelig roterom. Så i det minste er mye av leiligheten presentabelt  for helga. Ute er det kjempefint vær, så jeg har sagt til mannen at jeg kan fikse middag til han kommer hjem, sånn at han kan stikke ut på landeveissykkelen ett par timer i ettermiddag. Planen var at han skulle sykle litt i morgen, og litt på søndag, men det er meldt litt småregn i morgen, så da er det kanskje greiere å få laget hyller i skapet på kontoret (sånn at det kan bli litt orden her igjen) og heller sykle i dag.

I morgen så får jeg litt alene-tid på formiddagen, for da har jeg somla meg til å endelig bestille frisørtime. Og om mannen tar kl.10 matingen, så kan jeg se om jeg kan få shoppa litt også. Det er ikke så mye jeg trenger, men har funnet ut at det jo hadde vært greit med litt flere «ammevennlige» gensere og topper. For selv om ungen nærmer seg 4 måneder, så blir det nok amming en god stund fremover. Vi får se hvordan poden reagerer på introdusering av fast føde, han får bestemme.

Hm, har visst ikke så masse på hjertet i dag egentlig, så skal avslutte bablinga. Men dagens bilde; lekegrinda. Jeg har nevnt den tidligere, (var usikker på om vi skulle ha det eller ikke), og etter jeg fikk hengt opp noen av de mange lekene jeg kjøpte og lagt det fine leketeppet moren min lagde til Trym til jul, så er jeg ganske fornøyd. Det virker som om ungen syns det er ok å ligge der å leke. 20140321-113245.jpg

Legg igjen en kommentar

