Frisørtime

Posted on Updated on

Etter en grytidlig start på dagen (ungen var våken fra 04.45) virket det som om det var langt på dag, da jeg dro til frisørtime klokken 09 i dag.

Endelig fikk jeg somla meg til å dra, og timingen med mating og slikt gikk ganske greit. Det er digg å føle seg litt nystlelt og fresh igjen. Jeg hadde tenkt å kanskje shoppe litt i etterkant, men mannen og ungen møtte meg på senteret, så vi prioriterte lunch på cafe isteden. Lunch klokka 10 (!)
Etter det har vi hatt en fin dag, tok en liten tur nedom byen for å kjøpe sykkelstæsj til mannen, og så gikk vi en liten runde i ensjø-byen. Det begynte å regne, så vi bestemte oss for å ta banen hjem. Ungen sov en halvtimes tid i vogna og i det vi nærmet oss banen ble han kjempesint. Han ville ikke sove, var ikke sulten, og trengte ikke ny bleie. Hva var det da?
Vi tok han opp og mannen prøvde å roe han, noe som ikke gikk. Fikk ganske mange medlidende(?) blikk fra de andre på banen. Jeg tok han og løftet han opp over meg. Da fikk han øye på en dårlig ruter-reklame og det var visst spennende. Så han sluttet å grine. Jeg har en misstanke om at han kjedet seg i vogna og ville se på verden, for på cafeen på senteret var han kjempeblid og veldig nysgjerrig på alt rundt seg. Men om han skal bli så sint av å ligge i vogna selv om han er våken, så lurer jeg på hvordan det vil gå med de lange turene våre fremover. Er jo for tidlig å ta han over i sportsvognen før han kan sitte mer på egenhånd.
Uansett, å sitte på fanget på banen var stas. Det var to damer som snakket til oss, de ene med en unge selv, som sa, med et smil, at “det blir enklere. Den andre damen hadde også en unge fortalte hun, så hun forstod vel godt hva vi gikk gjennom i det han hylte som værst i begynnelsen av turen. Hun hadde en hund som Trym fikk hilse på, han var mest interessert i damen, og det forstår jeg jo, han har jo egentlig ikke noe særlig forhold til hva en hund er, men nå har han iallefall sett en.
Nå var powernapen ferdig, så da skal vi joine mannen og se hvordan det går med hyllebyggingen til skapet på kontoret.
Foresten lurer jeg på om det har begynt å komme pollen i lufta allerede. *Snufs*
OG! Vi har fått en vier fra Human etiske til bryllupet i august! Hurra!

20140322-142413.jpg

Legg igjen en kommentar

