Tur på landet

Posted on Updated on

Ble ingen innlegg i går, syns nesten det blir vanskeligere å vanskeligere å finne tid til det. Kan jo selvfølgelig bruke kveldene etter at ungen har lagt seg, men da er det ikke alltid jeg orker (som i går).
Vel etter en slitsom natt for mor, så sover ungen på fanget mitt, men der våkna han… Etter 10 min. Oh, publiserer uansett dette og bilde, så oppdaterer jeg senere.

Fin tur sammen med ungens besteforeldre i går! En runde jeg ikke har gått før, blant annet forbi raknerhaugen (fra vikingertiden) og mellom gårder, før vi gikk tilbake til byen (Jessheim? By? Haha) og mellom blokkler

20140324-084128.jpg

Legg igjen en kommentar

