Årets første hånd-is

Posted on Updated on

Mange vil nok påstå at gårsdagen var årets ordentlige første vårdag. Det var jo nesten sommerlig. Vi tok en spasertur rundt Østensjøvannet med vær vår is, og ungen sovende i vogna. Knall blå himmel, varmt og digg! Jeg gikk tilogmed noe av turen i bare t-shorte.

Ellers var gårsdagen en fin dag, vi håper, og tror at ungen er over det værste «ikke seg selv»-humøret. Men om det var fordi vi var to hjemme og han dermed fikk oppmerksomhet hele tiden, eller om det faktisk er tilfelle, det vet jeg ikke. Uansett var det en fin dag, så det er jo egentlig ikke så mye å tenke over.

Ellers så tror jeg at jeg holder det kort i dette innlegget, da solen gjør at det blir tydelig at vinduene trenger en skikkelig vask. Vi får besøk av foreldrene mine etterpå, og skal starte grillsessongen, så det er greit å få ryddet litt i leiligheten mens ungen sover. Dessuten må jeg oppdatere samlesiden for collager (Forresten, han sovnet i hengekøya uten et knirk! Hurra!)

20140329-155243.jpg

Legg igjen en kommentar

