Kanskje kommer kongen

Posted on Updated on

Gårsdagen var ikke så veldig innholdsfylt, annet enn en fin tur som gjorde at jeg rundet 250km gå-ing i mars. Men dagen i dag har vi gjort noe gøy. Vi ble introdusert til et nytt tilbud for foreldre i permisjon; kanskje kommer kongen-cafe. En cafe som er tilrettelagt for små barn, på Paulus eldresenter. Det finnes jaggu ikke så mange cafeer jeg føler er tilpasset babyer i Oslo. (Så vidt jeg vet, vil gjerne høre om flere steder).

Vi dro dit med bane og buss, og selvfølgelig ville ikke Trym sove på banen. Og på bussen var han litt utålmodig i vogna, så på busstoppet etter vi gikk på, så tok jeg han opp, og satte meg ned med han på fanget. Vi satt og så ut av vinduet hele turen, frem til bussstoppet før vi skulle av. Liker ikke tanken på å skulle gå rundt på bussen med ungen i armene mens bussen beveger seg, så det å ta han opp og legge han ned mens bussen stod stille fungerte bra.

Trym ble tydeligvis sliten av bussturen og cafeen, for han sov lenge både da vi gikk hjem (jeg tror jeg satte ny rekord i tid hjem fra løkka), på balkongen og etter mat.

Hører litt skriking fra stua her, så holder det kort i dag.

20140401-152628.jpg

Legg igjen en kommentar

