Bergen hos onkel og tante

Posted on

Nå har det blitt normalt bergensvær igjen. Overskyet og litt regn, men byen er fin alikevel.
I går brukte vi store deler av dagen på å vandre rundt i byen og på shopping (!) Det er det ikke ofte jeg gjør, så da er det supert å ha assistanse av samboeren til broren min som er veldig flink på sånt. Jeg hadde ønsket meg en trench coat til jul og de hadde bestemt seg for å gi det til meg i bursdagsgave. Så før jeg kom til Bergen hadde hun «pre-shoppet» og sett ut noen jakker som kunne være mulige alternativ. (Med andre ord gjort grovarbeidet som jeg ikke er noe glad i) Brodern trilla Trym, mens vi jentene var og så i butikkene, og ved tredje butikk fant vi en superfin jakke:)
Vi dro litt rundt omkring og jeg skulle se etter en vindtett dress til Trym, som han kan ha på når jeg bærer han i angel packen, det fant vi ikke, men fant en bukse som var super. I det vi leita begynte han å hyle. Jeg tok han opp og bar han og da ble ting bedre. Så bar jeg han i bæreselen til han ble trøtt og la han ned i vogna igjen. Det fungerte veldig greit. Så fra nå må jeg huske å alltid ha med angelpacken på lengre turer.
Der er han ferdigspist, så mer senere

20140406-081513.jpg

Legg igjen en kommentar

