Underholdning og nest siste babysvømming

Posted on

Jeg merker det på kroppen at å bli vekt hver time frem til klokka tre flere netter på rad tærer på energien. (I natt hadde han en «lang» økt på 2,5 time og ellers mindre økter-gjesp!) Og når ungen blir fort lei eller frustrert av lekene han har, så må man finne ut andre metoder å leke på som ikke krever altfor mye fjas og mas.

I dag kom jeg på at jeg kjøpte en ukulele i San Francisco, da jeg var på roadtrip i USA, så stemming av den ble litt «underholdning» før vi dro på babysvømmingen. Det ble bare stemming, for jeg lærte meg aldri å spille. Kanskje jeg skal klippe neglene og prøve litt? (Husker at jeg helst ikke ville øve på fiolinen da jeg var yngre fordi da måtte jeg klippe neglene og jeg syns fingerne mine ble så stygge-merkelig hva man tenker på)

Babysvømmingen i dag var morsom, som vanlig:) Og å gå en lang tur før og etter letter på et søvnmanglende tungt hode.

I dag var mannen med på svømmingen. Liker så godt å gjøre noe sammen alle tre. Vi gjorde mye av det samme som tidligere, men jeg følte ikke helt at vi fikk dreisen på det. Da var det fint å avslutte med at instruktøren fortalte oss at jeg skulle holde hoftene til ungen, mannen hodet, så skulle mannen sakte slippe hodet hans, for Trym burde være sterk nok i ryggen til det. Første forsøk gikk hodet til ungen under vann, (men han gråt ikke!) mens andre forsøk holdt jeg han litt bedre, og gutten fløyt selv:)
Morsomt!

Siden Fargo (serien vi kommer til å følge fremover) kun har en episode liggende på Hbo, så i kveld blir det noe hjernedødt før jeg legger meg tidlig.
Vi har gitt ungen grøt til morgen og kvelds (nesten full porsjon og han ville ha mer), så vi får se om det blir lengre soveøkter i natt

20140424-190950.jpg

Legg igjen en kommentar

