En lang dag uten planer

Posted on Updated on

Ingenting planlagt i dag annet enn å prøve å få ryddet litt. Etter en slitsom natt, så har jeg egentlig ikke hatt så mye overskudd til å gjøre noe som helst. Heldigvis har ungen sovet to økter med lange intervaller i dag. (1,5time) så har fått slappet av. Men jeg merker det er vanskelig å finne på ting å gjøre med han når energinivået mitt er litt lavt. Det har blitt mye leking på leketeppet og under babygymmen i dag.

Babygymmen lurer jeg på om han snart har vokst ifra. Det samme med uroen. For han virker bare frustrert av å ikke få gripi tak i ting og tatt dem i munnen.

Han har vært småsurkete i dag, men kan jo være mitt humør som smitter litt(?) eller magevondt. Er nok en omveltning for han å få to fulle porsjoner med grøt om dagen.

Jeg har forresten fått byttelånt angelpacken til en babybjørn i dag. En bæresele hvor ungen sitter med ansiktet utover. Vi testet en liten tur i det jeg la noen ting opp i boden. Det virket som om ungen var litt skeptisk først, men da vi gikk ut av leiligheten gikk det greit. Blir spennende å se hvordan det går ute. Heldigvis har vi fått en flott vinddress av mormoren hans, så nå er vi forberedt til (nesten) all slags vårvær og til å la han sitte i sportsvognen snart. (Vi venter til etter helga, siden vi skal på hytta og det er kaldere der)

I kveld er mannen på workshop på jobb, og de skulle kanskje ut etterpå. Så jeg tenker å benytte sjangsen til å legge meg veldig tidlig 🙂

20140429-191514.jpg

Legg igjen en kommentar

