1.mai

Posted on Updated on

Må lære poden å være politisk aktiv, så vi har vært i 1.mai tog. Var kanskje mest fordi jeg skulle møte noen venner i Lillestrøm, men i år var det en parole jeg kunne stille meg bak «ikke tull med lærernes arbeidstid». Det er en sak jeg brenner for og det er jo viktig å vise engasjement (spesielt siden det er brudd i forhandlingene nå)

Men blir ikke mye til engasjert innlegg fra meg i dag. Vi har nemlig kommet frem på hytta, og det er leggetid.

Mer oppdatering fra det herlige hytteliv i morgen

20140501-220456.jpg

Legg igjen en kommentar

