Underskogsbarseltreff

Posted on Updated on

I går møtte vi underskogsmammaer igjen. Denne gangen var det hjemme hos noen og jeg syns det er det hyggeligste når man møter babyer. Det er plass til at ungene kan «leke sammen», ligge og sitte på leketeppe og vi voksne får mulighet til å hilse på alle.

Det var spesielt gøy i går syns jeg fordi det var gøy å se hvor mye de andre har lært siden sist jeg så dem. Det var tre babyer som er en måned eldre enn Trym og de kunne alle sitte og rulle. Og det var en som nærmet seg 10 måneder som krabber rundt og gikk rundt så lenge han holdt fast i noe.

De ungene på 6 måneder syntes tydelegvis at jeg har et morsomt ansikt, eller gjorde rare ting, for jeg fikk samtlige til å smile og le littegrann ved å gjøre litt grimaser og leke litt med dem. Var et hyggelig kompliment å få i ettertid når to av mammaene skrev i tråden vi snakker i at de burde ha meg på video som de kunne spille av for ungene når de ble for kjedelige. Gøy å se at de tingene jeg gjør for å få Trym til å le litt også har effekt på andre.

I dag har vi hatt besøk av kusinen min og det var kjempekoselig. Dessverre er formen min nokså dårlig i dag, brygger nok på noe, så det ble det av dagens oppdatering. Må bare føye til at hirsegrøt var ingen suksess, og ungen var våken i hele dag, med unntak av en liten lur på 30 min og en på 40. Det var alt! Men til tross for det har formen hans vært superbra:) Nå skal jeg legge meg og håper jeg er frisk i morgen for siste babysvømmingen

20140506-205441.jpg

Legg igjen en kommentar

