Mmaaa-mæææ-moo-bbbfff

Posted on

Takk morfar!
Nå har jeg innsett hvor fantastisk det er at poden har en morfar som har blitt pensjonist i relativt ung alder, som i tillegg kun bor 40min kjøring unna. Selv om formen er mye bedre i dag (har klart å spise en hel bolle med ris!) er den ikke på topp og det hadde nok ikke vært smart for min del å dra ut på lang trilletur, så når morfar ringte i dag og spurte om han skulle ta med Trym på en trilletur i dag så ble jeg veldig glad. Har sitti langt inne å spørre om hjelp, har jo alltid gått seg til på et vis tidligere. Og i dag tenkte jeg at jeg sikkert kunne ha halt meg ut på en liten tur, men gud bedre så digg det er å få slappet av og hentet meg inn igjen. Besteforeldre! Hurra for dem!

Ellers er poden inne i en “skravle-fase”. Masse “mamø-dæ-ppppffff-ma-ma”-lyder for tiden. Høres veldig ut som han sier mamma og jeg begynner å innse at det faktisk et mitt nye navn.

I dag la jeg han på leketeppet for å tine noe fruktmos han kunne ha med på trilleturen og jaggu lå ikke gutten p magen da jeg kom tilbake. Han har rullet litt før, men nå er det iallefall helt klart at han klarer det alene.

OG: vi fikk sove fra midnatt til 04 i natt!!! Det blir jo bare bedre og bedre å ha unge.

20140509-130212.jpg

Legg igjen en kommentar

