Endelig!!!

Posted on

I natt var jeg helt sikker på at formen ble enda værre, men det var visst en kneik jeg måtte igjennom før det gikk bedre. I løpet av dagen har jeg gradvis fått i meg mat og nå føler jeg meg nesten tilbake til 100% 🙂
Hurra! Nå syns jeg det har vært nok sykdom og slitsomme dager (for å ikke snakke om netter), så nå er jeg bestemt for at jeg er ferdig med sykdom på en stund – Dermed basta!

I dag var jeg faktisk med mannen ut på trilletur. Vi gikk ikke langt eller fort, men det var fint å komme seg ut av huset igjen.

Noe av det morsomste med trilleturen i dag var å bruke sportsvognen. Vi byttet over forrige uke, men når jeg har gått turer har ungen stortsett sovet liggende i vogna. Men i dag var Trym våken store deler av turen, så han har fått sittet opp og sett litt på verden. Han har hatt store øyne og selv om han blir litt fort sliten så ser det ut til at han koser deg der.

Humøret hans har alt i alt vært veldig bra i helga og han responderer med smil, og noen ganger latter, når vi gjør rare grimaser og lignende. Så de neste trilleturene må kanskje tas i marka hvor vi ikke treffer så mange, for det er veldig gøy å få smil tilbake når han sitter i vogna (og det ser kanskje litt rart ut for forbipasserende med alle grimasene jeg gjør:p)

Uansett, i morgen tar jeg det nok litt rolig med kort tur før formen er helt tilbake til normalen, men det er godt å kjenne at kroppen er veldig på riktig vei.

20140511-192827.jpg

Legg igjen en kommentar

