Balkongen pyntet

Posted on

Tenkte det var bra å gjøre det litt fint ute til 17.mai, så på mandag dro jeg innom et hagesenter på trilleturen og kjøpte med blomster til balkongen. Jeg har ikke peiling på blomster og kjøpte egentlig bare på måfå etter hvilke farger jeg syns var fine.

Da poden hadde lagt seg gikk jeg ut og plantet blomster. Ser nå at bildene burde vært tatt i sollys, men det gir iallefall et inntrykk av hvordan det har blitt. Nå håper jeg bare de holder seg en stund 🙂

Dette er vel ikke noe konkret innlegg om dag, men det er fordi dagen egentlig ikke har begynt helt enda. Poden ligger i senga sammen med meg og sover. I går spiste han lite i løpet av dagen (8timer mellom amming og lite grøt/fruktmos i mellomtiden) og i går kveld ville han heller ikke ha mat på senga, som pleier å være det siste vi gjør før han legges. Derfor trodde jeg at natta kom til å bli vanskelig med masse amminger. Men han våknet ni, fikk mat, våknet elleve igjen, fikk kaninen, så sov han til nesten tre, fikk mat, våknet fire ville ikke sove, men sovnet etterhvert og fikk mat igjen klokka seks.
Så alt i alt var det en bra natt.

Det at han ikke ville ha mat på senga, men alikevel sovnet i går, ga meg et push for å slutte det siste måltidet. Det betyr at nå fremover kan begge to ta kveldsleggingen! Det er jo kjempefint, men jeg skal prøve å finne en alternativ måte å få inn litt kveldskos (som begge kan gjøre), for det å synge for han i senga føles ikke like «nært» og kosete som en siste kveldsamming.

Vi finner nok ut av det, og plutselig et ham stor nok til at vi kan begynne å lese for han på senga:)

20140515-094610.jpg

Legg igjen en kommentar

