17.mai

Posted on

Hipp hipp!
Jeg merker nå at oppveksten på Eidsvoll har påvirket meg litt, 17.mai skal markeres. Så i dag var det på med finstasen på store og små, og flagg i vogna. Trym hadde på seg et superfin strikke sett i blått, som mormor har strikket, rødt tørkle og hvit solhatt.
Jeg startet dagen med å lage eggerøre og servere frokost med laks og spekeskinke. Samtidig som jeg bakte kake (!). En sjokoladekake med krenket fyll og topping, i to lag og greier:)

Vi tok en tur i nabolaget og fikk med oss barnetoget på sæter før vi dro hjem og jeg ordnet resten av kaken.

Så dro vi til onkelen og tanten til mannen, som bor ikke så langt fra oss, og det var hyggelig 17.mai middag der.

Nå har vi kommet hjem og har lært at Trym sovner fint i vogna til vanlig leggetid, så om vi er borte til etter 19, så må vi bare huske å ta med pysj han kan få på seg slik at han enkelt kan legges over i senga si når vi kommer hjem.

(Dette var kanskje krøkete skrevet, men sånn er det når man skal blogge fort under amming.)

Alt i alt-fin dag!

20140517-213559.jpg

Legg igjen en kommentar

