Treff i Torshovparken

Posted on Updated on

Før jeg lager et innlegg om dagen i dag, så tenkte jeg å ta et kort lite tilbakeblikk til fredagen.

Da var Trym og jeg i Torshovparken og møtte andre underskogsmammaer. Det er et område i Oslo, som jeg har vært lite, og det overasket i positiv forstand. Det var veldig fint vær og en fredelig park. Treffet med de andre ungene var trivelig som vanlig, og det er så stas å se ungene man ikke har sett på en stund.

Etter treffet så møtte jeg andre underskogsfolk som skulle feire bursdag og teste Sagene-bydel. Mannen kom og hilste på, og så tok han Trym hjem, mens jeg ble igjen i parken, og senere videre på «den nye trikkestallen». Det var nokså uvant å være ute uten barn, og jeg var nokså spent på hvordan det gikk med leggingen. Men det gikk helt fint. Eller, som mannen sa, litt knirking, men det betyr bare at vi må trene mer, og du må ut oftere. Så fremover så tenker vi å prøve å ta leggingen ca annenhver dag, slik at Trym blir vant med at begge gjør det.

Når det gjelder ungen, så kan jeg kanskje nevne at han hadde kommet tilbake i form, men han spiste lite og kastet opp ca en gang om dagen den siste uka. Men i dag har han spist mer og ikke kastet opp. Hurra!

I dag har vi vært på tur til Kobberhaugen, og oppdatering om det kommer i morgen 🙂

20140518-202848.jpg

Legg igjen en kommentar

