Ut

Posted on Updated on

Burde sikkert ha skrevet om dagen i går i går, for nå husker jeg nesten ikke hva jeg skulle skrive om gårsdagen. En ting er sikkert, det er at ingen dager er like.

I går begynte vi dagen litt sent, og siden jeg visste vi hadde planer fra ca 15, så tok vi formiddagsluren inne. Og jaggu sovna ikke Trym i egen seng. Han sov kun en halvtime, men det var veldig digg å sette seg ned å spise opp restene av 17.mai kaka og ta en kopp kaffe. Litt sånn «ordentlig lunch pause».

Etter det gikk vi ned til byen, det jeg skulle møte ei venninne (forloveren min). Vi satt oss på bakgården til asylet og skravlet. Det er dog litt vanskelig å holde samtalen flytende når Trym vil ha oppmerksomhet, eller ikke vil sitte i ro. Han er veldig kravlete når han sitter på fanget, og det å ligge stille på bordet med en leke er uaktuelt. Så det ble til at jeg løfta på han, kilte han litt og ga han leken hans, prøvde å gi han litt mat, sånn om hverandre. Jeg syns venninnen min beskrev det godt da hun tok bildet av meg med Trym på hodet. (Da prøver jeg forøvrig å fortsette samtalen vi hadde). Hun la det ut på face og skrev «Det sies at sosial omgang med småbarnsmødre er annerledes enn med andre mennesker… Vel…» 

Det var derfor ganske greit at mannen kom og henta ungen etterhvert, sånn at vi kunne bli ute litt lengre og skravle. Venninnen min jobber sykt masse, så hun fikk litt avkobling fra jobb og jeg fikk litt avkobling fra ungen. Selv om jeg koser meg glugg med Trym for tiden, (han er i supert humør, og babler masse), så er det godt å faktisk få litt voksentid også. Alt i alt, utrolig hyggelig ettermiddag/kveld – må gjentas!

20140521-194741.jpg

Legg igjen en kommentar

