Utviklingssprang?

Posted on

Jeg har kommet frem til at jeg tror gårsdagens grinete unge var på grunn av et utviklingssprang. Har lest litt om det nå, og i disse dager lærer Trym å forstå avstander og innser at verden kan være stor.

Grunnen til at jeg tror det er det han går igjennom er fordi han var mye mer klengete enn vanlig. Da vi gikk tur ville han ikke sitte i vogna den siste halvtimen, men heller være nær oss og sitte på armen vår. Og flere ganger da jeg gikk bort fra det han lå, så begynte han å grine.

Er litt lettere å ha tålmodighet og forståelse for griningen når vi vet at det ikke er noe vi gjør feil. Og lettere å gi støtte, nærhet og trøst når jeg tenker på alt han begynner å lære seg. Verden er jo trossalt et nokså stort, og til tider, skremmende sted.

Apropos stor, så har vi nå måttet legge alle bodyer i strl 62 på loftet. Er veldig glad for at vi har fått så masse klær, for vi har fremdeles en del i riktig størrelser og i dette været så kan vi tilogmed ta frem de kortermede bodyene.

Poden sover, men våkner nok snart, så vi skal ut og nyte sommeren i dag:)

20140526-101532.jpg

Legg igjen en kommentar

