Lillomarka

Posted on Updated on

Jeg ligger visst litt etter i forhold til dagene her, men på onsdag var det tid for DNT-tur igjen.

Morningen ble litt stress, for Trym begynner å være litt lengre våken på morningen, og vi måtte komme oss ut av døra en god stund før når han vanligvis får grøt. Jeg prøvde å gi han litt grøt før vi dro, men det ble bare hyling. Så da ble det grøt på squooshi-pose og mat på banen isteden. Noe som forøvrig fungerte helt greit.

Da vi gikk fra banen til parkeringen sov Trym i kun 20min før han våkna, noe som egentlig er for lite. Det merket jeg på humøret hans, for han var grinete på en del av turen opp. Dette til tross for at jeg la han ned og satte han opp etter som han ga beskjed om at det ene eller andre var feil.

På veien opp kom jeg i snakk med en pappa med en datter på 11mndt. Da han først hilste på Trym trodde han at ungene var ca like gamle, så igjen har jeg fått høre at han ser eldre ut, han er iallefall ingen bitte liten baby.

På lillomarksetra stoppet vi for lunch, (og det var greit at det ikke var så langt dit, for det var mye oppover og jeg merka det litt på beina fra dagen før.) Det var supert vær og kjempehyggelig å sitte ute og skravle med andre foreldre.

På veien tilbake skravlet jeg med noen andre og fra parkeringsplassen vi møttes tok jeg følge med en annen til Grorud for å ta buss hjemover.

Trym syns bussturen var spennende, men litt lang, så vi gikk av litt tidlig og gikk de siste fem km hjem.

Det ble en relativt lang dag, men er fornøyd med å ha fått med meg lillomarka også. Neste uke blir det tur i Nordmarka (hvis jeg husker riktig)

20140530-052045.jpg

Legg igjen en kommentar

