Siste dag på hytta

Posted on Updated on

Natt nr 3 sov ungen fra 19 til 04.15, knirket, sov en time til. Var våken fra 05.15 og da mannen så at ungen ikke ville sove, men starte dagen, så gikk de og vekte meg. Frem til da hadde det vært minimalt med grining, men i det han så meg kom et stort smil, ellerfulgt av høy grining (mamma=mat, jeg vil ha mat nåååå!!) han spiste en del, så gikk vi til dobbeltsenga etter bleieskift og etter ca halvannen time våken sov vi halvannen time til sammen før grøt. Jeg kan bli vant til dette!

Nå er vi hjemme igjen og poden har fått eget rom!! (Sikkert mest merkelig for meg, ungen sovna fort så tror han takler det greit) Jeg er siten etter dagen så det blir det for i dag.

20140601-203101.jpg

Legg igjen en kommentar

