Skuespiller

Posted on

Tror nok ikke det blir så langt innlegg i dag heller, for vi venter besøk fra vigsleren som skal vie oss til høsten. Får kanskje tid til litt før hun kommer.

I dag har Trym og jeg vært på besøk på jobb igjen, men denne gangen var det ikke bare for å hilse på. Lærerne på jobb pleier alltid å lage en film til elevene til sommer og til jul (som jeg sikkert har skrivi om før), og de ha meg med til tross for at jeg er i permisjon. Ikke bare ville de ha meg med, men de ville at jeg skulle være hovedkarakteren.

Vi var litt sent ute i forhold til avtalen, men da vi kom frem på jobb så jeg at det ikke gjorde noen ting, for det var det (som vanlig?) en nokså stressa stemning. De siste karakterene skulle inn og alt av fagrapporter og iop-dokument skulle leveres. Fikk en umiddelbar «hvordan klarer man egentlig denne jobben»-følelse. Men heldigvis fikk de tid til filming etterhvert.

Filmen skal være en film noir inspirert film og bildene ble veldig bra. Jeg er ikke helt sikker på egne skuespillerevner, men jeg håper filmen blir bra.

Trym oppførte seg eksemplarisk selv om det ble mye venting både på han og meg. Så og si ingen gråting, og masse smil.

Vi gikk hjemover, og det pøste ned. Selvfølgelig hadde jeg glemt regntøy, og det ble 1,5 time i pøsregnet. Er nokså sliten i kveld, og spent på møtet med vigsler, men alt i alt, gøy å være på filmsett igjen!

20140605-192915.jpg

Legg igjen en kommentar

