Hva skal man finne på?

Posted on Updated on

I går møtte vi vigsler, og det ble en veldig hyggelig kveld. Vi skravlet lenge og hun stilte oss gode spørsmål som fikk oss til å både mimre og å snakke om de gode kvalitetene ved hverandre. Igjen fikk jeg bekreftet at dette her er helt riktig. Ikke det at jeg noengang har tvilt. Gleder meg til bryllupet:)

I dag våknet Trym som vanlig 05 og jeg prøvde å utsette første måltidet litt. I går gikk det å roe han og han sov 45 min til, men i dag var det krise etter 15 minutter og jeg klarte ikke la være å starte dagen hans. Han var våken i to timer og så sov han i to og en halv time. Det er fint for min del, for vi sover den økten sammen i senga vår, men for mannen sin del skulle jeg ønske han kunne ha sovet til 06/06.30 og heller sovet kortere første økt.

I dag hadde vi ingen planer. Jeg tenkte at det skulle bli fint å være hjemme og slappe av litt, men Trym hadde andre ønsker. Han ble grinete og ville ikke sove sove i senga si, så vi gikk tur rundt østensjøvannet igjen. Det var en tur siden sist.

Ellers har vi fylt dagen med litt diverse. Blant annet funnet nye litt fascinerende leker. En flaske med ris og såpebobbler-great suksess! 🙂

Og siden det er fredag så lagde jeg, for en gangs skyld middag i dag. Må si det var litt utfordrende med en unge som ville ha oppmerksomhet, og ikke ville være i babybjørnen. Det gikk, men nå kunne jeg tenkt meg å innta horisontalen på sofaen. Planen er derimot en annen, for nå er jeg på banen ut for å treffe noen venner. Blir nok ingen lang kveld, men for all del, hyggelig å komme seg ut

20140606-194032.jpg

Legg igjen en kommentar

