Smykker!

Posted on

En dag fylt med masse, det er sent, så jeg får fatte meg i korthet:

Begynte tidlig med mat for poden 05, han sovnet heldigvis i senga vår ganske fort og sov til 08. Han ville ikke sove i senga si etter «de vanlige» to timene, så jeg fikk ikke gjort noe av det jeg skulle før vi måtte ut på tur.

Gikk ned til byen over ryen og Vålerenga. Stoppa for mat ved Vålerenga kirke og kom i snakk med en annen mor som var ute og trilla der.

Gikk til toget, tok tog og kom i snakk med en bestemor som passet barnebarnet pga manglende barnehageplass. Da hun gikk av så kom jeg i snakk med en annen som underholdt Trym med morsomme ansiktsuttrykk og Donald lyder.

Da vi kom frem møtte vi morfar, som har et hjerte av gull, og ga meg de vakreste smykkene til bryllupet. Er superfornøyd og gleder meg masse til å bruke de til bryllupet og i mange anledninger etterpå.

Vi dro på cafe og jeg kom i snakk med en fyr der fordi Trym grein høyt og morfar tok han med på trileltur.

På toget tilbake til byen kom jeg i snakk med noen damer som syns at babyer var såååå søte. (Spesielt Trym ;))

Så møtte jeg forloveren min og vi spiste middag mens mannen kom og tok Trym hjem.

Da jeg kom hjem malte jeg første delen av bordkortene vi skal ha i bryllupet, og når det var ferdig lagde jeg smoothies med bærblanding og banan til Trym før klokka plutselig nærmet seg langt over leggetid.

Puh! Ikke fått gjort alt jeg skulle i dag. Men har det har vært en veldig fin dag da

20140610-225642.jpg

Legg igjen en kommentar

