Andre dag på settet

Posted on

I dag har dagen flydd avgårde – igjen! Lurer på hvor tiden egentlig forsvinner og må si jeg ser litt frem til å kunne sitte ned med en kaffe eller no og puste ut mens Trym kan leke litt for seg selv. For det er noe han ikke vil for tiden. Jeg må være med og «på» hele tiden. Det er egentlig veldig hyggelig, men merker at jeg er litt tom når kvelden kommer.

I dag har vi vært i åpen barnehage igjen. Veldig hyggelig, men merker det er litt skremmende å høre hvor mange som fremdeles ikke har fått barnehageplass enda. Trym ser ut til å trives i selskapet av andre voksne og barn, men han blir fort veldig hissig og frustrert når han ligger på magen og ikke kommer seg fremover.

Etter åpen barnehage dro vi til jobben igjen. Der var det opptak av siste scenen til sommerfilmen som lages til elevene. Da vi kom gående opp bakken mot skolen ble vi møtt av tre jenter som ropte «Sara!» Og kom fort mot oss og ga meg klemmer. Det er elever jeg hadde før permisjonen og skal ha igjen når jeg skal tilbake i jobb. Det var utrolig hyggelig å skravle litt med dem og få en liten «selvtillitsboost» på at jeg er en bra lærer når jeg har fått så fin relasjon til disse elevene.

Hele turen i dag var egentlig en liten påminner på hvor gøy det kan være på jobb. Den scenen vi filmet i dag var preget av god stemning og morro. Scenen gikk ut på at jeg ble kidnappet og kastet i bagasjerommet på en bil, som suste avgårde mens de som satt på (som kidnappet meg) lo «evil laugh» mens de råna litt og så kjørte avgårde. Gleder meg til å se den scenen sånn den blir i filmen. Tror det blir bra:)

Nå har jeg malt ferdig bordskiltene til bryllupet og resten av kvelden blir til litt mer orging i forhold til bryllupet og kanskje litt ryddings og pakking før vi skal reise på ferie

20140611-203538.jpg

Legg igjen en kommentar

