Snorkling

Posted on

Nå har roen senket seg her i huset. Etter en relativt stille dag, ble det fullt her til middag. Mannens eldre bror kom i løpet av natten med sin kjæreste, så de bor her nå fremover. Til middag var vi 9 voksne og et barn (Trym lå og sov) og jeg merker det er veldig uvant å ha så mange å egentlig forholde seg til ved middagsbordet.

I dag var vi dog alene i huset, mens de andre dro inn til Leknes for å gjøre noen ærend. Jeg benyttet meg av sjangsen til å teste ut vannet. Nei, jeg er ikke like «gal» som mannens mor, som svømmer hver dag hele året. Jeg er en sånn pingle, som foretrekker vann som nærmer seg 20 grader, så det ble våtdrakt for meg. Våtdrakt og snorkleutstyr. Dessverre passet ikke svømeføttene utenpå våtdrakten, så jeg begikk meg ikke ut på noen veldig lang tur. Det burde jeg kanskje ha gjort, for det var ikke superspennende i vannet like utenfor her. Egentlig så vet jeg ikke om det spiller noen rolle. Jeg fikk svømt og snorklet og vært i vannet, det er det viktigste, og det var digg! (Bildene har jeg tatt med go-proen jeg fikk av mannen tidligere i år)

Jeg har forresten glemt å nevne en ting ang instagram-innlegget mitt her tidligere. Noe av motivasjonen til å starte opp en konto der var at jeg hørte på «tidenes morgen» på P13 (som er den beste radiokanalen som fins), og der hadde de en instagram-konkurranse. Ta et bilde fra der du er, og hashtag det med «tidenes morgen» og så var man med i konkurransen. Og, vips, noen dager etter, så fikk jeg en melding hvor det sto at jeg skulle sende inn adressen min, fordi jeg hadde vunnet en DAB-radio 🙂

20140702-211914.jpg

Legg igjen en kommentar

